URODZINY w Szkole Tańca
Pomysł na organizowanie urodzin w Szkole Tańca Cordex podsunęli nam rodzice naszych tancerzy. Na ich prośbę zorganizowaliśmy kilka takich przyjęć i okazało się, że był to naprawdę dobry pomysł. Połączenie tak ważnego dnia dla każdego Dziecka z pomysłowym, ciekawym i tanecznym świętowaniem to propozycja wyjątkowa i jedyna w Wałbrzychu i okolicy.
Przyjęcia dla Dzieci organizowane są według wybranego scenariusza, co nie znaczy że każda impreza jest schematyczna. To Państwo dostarczacie nam najcenniejszych informacji o Waszym Dziecku, tak abyśmy mogli indywidualnie dopracować scenariusz i inscenizację.
Jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje! Główną atrakcją są różnorodne animacje taneczne lub nauka tańca różnych stylów dostępnych w naszej ofercie dostosowana do wieku uczestników. Organizujemy także szereg zabaw integracyjnych, gier, inscenizacji i przebieranek ( korzystając z naszej ogromnej garderoby tanecznej ;)) Każdą imprezę szykujemy indywidualnie, według Państwa pomysłu i życzenia dlatego w celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt w Recepcji Szkoły Tańca lub pod numerem telefonu 501 619 624
Organizujemy urodziny jedynie w soboty i niedziele po wcześniejszym umówieniu.
- 2h zabawy urodzinowej w Szkole Tańca Cordex:
- opiekę instruktora tańca,
- animacje taneczne,
- nauka tańca różnych stylów tanecznych (balet, hip-hop, taniec towarzyski itp.),
- dekoracja pomieszczenia w którym zostanie podany tort, złożone życzenia i prezenty dla jubilata,
- balony dekorujące salę,
- gry i zabawy integrujące grupę zarówno sprawnościowe jak i kreatywne czy logiczne,
- zabawa odbywa się w pięknych wentylowanych salach tanecznych z lustrami, a także w recepcji gdzie można wygodnie usiąść,
- zapewniamy wygodne szatnie damskie i męskie.
- malowanie twarzy 50zł
- zdjęcia aparatem Instax (typu "polaroid") drukowane od razu: koszt 10szt 45zł, 20szt 80zł, 40szt 140zł
- fotobudka 450zł
- zaproszenia w temacie urodzin 50zł
- dodatkowa godzina zabawy 100zł
Maksymalna liczba uczestników 15os, przy większej liczbie uczestników możliwa organizacja drugiego animatora -100zł.